dotWEB neemt Fatmama over

dotWEB, het Kalmthoutse marketingbureau van zaakvoerder Luk Verbist blijft verder groeien. Vanaf 1 maart bundelen ze de krachten met Fatmama, een grafisch ontwerpbureau uit Zoersel. “Zowel voor onze klanten als voor die van Fatmama verandert er maar één zaak: zij mogen rekenen op een nog uitgebreidere dienstverlening dan ze al van ons gewend waren”, klinkt Luk Verbist van dotWEB enthousiast.

 Groeiproces met succes

“Dit nieuws is een belangrijke fase in het forse groeiproces dat marketingbureau dotWEB al voor de coronacrisis had ingezet. Nadat ik bijna tien jaar alleen en met hulp van freelancers werkte, kocht ik in 2018 het kantoorgebouw aan de Dorpsstraat in Kalmthout en begin 2020 nam ik mijn eerste medewerkster in dienst”, blikt Luk Verbist terug. “Ondanks de onzekere tijden bleven wij in 2021 fors investeren om ons kantoor verder te laten groeien. Zo kwamen er nog drie vaste medewerkers bij. De corebusiness van dotWEB is 360° marketing.”

Tijd voor nieuwe opportuniteit

“Om dotWEB nog verder uit te bouwen, zochten we naar een opportuniteit om een bestaande zaak over te nemen. Die vonden we met Fatmama. Zij hebben 25 jaar ervaring in grafisch ontwerp en webdesign. Ze werken voor gelijkaardige klanten en bouwen websites op hetzelfde platform. Van bij het eerste contact hadden wij een goede klik met Fatmama. Alles is aanwezig om een mooie win-win-relatie uit te bouwen”, vertelt Luk Verbist.

 

Het complete dotWEB team met de nieuwe familieleden.

Nog uitgebreidere service

“Twee medewerkers van Fatmama verhuizen naar ons kantoor in Kalmthout. Van hieruit zullen we door het samenbrengen van onze expertise zowel bestaande als potentiële klanten een nog uitgebreidere service aanbieden. De focus van dotWEB ligt op online marketing, maar nu kan je bij ons ook terecht voor grafisch ontwerp en vormgeving van offline media”, omschrijft Luk Verbist één van de voordelen van de overname.

“Heel blij!”

Ook Shirley Brosens, zaakvoerster van Fatmama, reageert enthousiast over het samengaan van de twee bedrijven. “Ik ben echt blij dat het zo gelopen is. Intussen hebben wij 25 jaar ervaring in grafisch ontwerp en het ontwikkelen van websites en bouwden we een mooie klantenportefeuille op. We kregen steeds meer vragen rond online marketing, waar we minder kaas van hebben gegeten. Het aanbod van dotWEB kwam echt op een ideaal moment. Wij gaan onze klanten nog beter helpen. We kijken uit naar onze nieuwe start”, zegt Shirley van Fatmama.

 

 

 

Deel dit artikel met je netwerk

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Ontdek Meer Door Een Eerste Klik

Omdat voor ons een klik belangrijk is